Födelsedag

♥Idag fyller jag ett år♥
Firandet började i helgen då mina kusiner var här. Jag fick massor av paket och kramar och gos.
Emma hade gjort jättefina pärlplattor på dagis.
I söndags kom Faffi och Inger och firade mig. Jag fick presentkort på Polarn & Pyret och ett jättefint kort.
Sötnosar!

Idag är det min födelsedag.
Jag fick sång och paket på morgonen.
Mamma och pappa skrålade bäst de kunde och så fick jag en dator.
Jätterolig med massa knappar. Jag tycker bäst om att sitta på den...=)

På dagen firade jag med mina kompisar Gustav och Liam och deras mammor. Mys!
Jag har till och med fått post.
Från mammas moster i Gbg, från Faffi och Inger och från Gustav.
Jättetack!

Under dagen har det ringt massor till min mamma och pappa men alla har velat gratta mig! Tack så mycket!

Nu väntas middag.
Jag ska få smaka potatisgratäng och oxfile för första gången.
Till efterrätt blir det prinsesstårta med ljus i.
En underbar födelsedag med andra ord.
Mer kalas blir de på söndag.
Vi ses då!


Kommentarer

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi