Min kusin

Jag har äntligen fått träffa min kusin.
Goa lilla Elin.
Vi leker och leker och leker.
Så himla kul!

Vi har hunnit med så mycket och hunnit träffa så många.
Först träffade vi farfar och Inger i Nynäshamn och åt lunch och lekte i lekparken.
Solen strålade och det var supermysigt!
Efter det åkte vi till landet för att träffa farmor, faster och Peter och Malin som var med.
Vi åt mumsigt och gosade.
Jag Elin mamma och pappa sov över.

Idag har vi lekt på Andys lekland, bowlat och lekt i Tornparken.
Nu sover vi båda och mamma och pappa pustar ut!

Kram till er alla godbitar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Lilla fina tjejen har blivit så stor. Saknar Linnea och saknar Christine, att bara vara med er (och Björn också). Känns som det var ett tag sedan. Ni är så fina, kärlek till er. Puss och kram

2010-06-14 @ 23:24:32

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi