Uppdatering

Det var ett tag sedan jag uppdaterade så jag sätter in lite bilder från sista tiden.


Nu äter jag de mesta som mamma och pappa äter.
Mamma och jag har till och med varit på fik då hon har beställt pannkakor till mig.
Jag åt upp två stycken♥


Bröd är en annan favorit. Mums!

Nu måste jag borsta tänderna varje dag. Och jag älskar det!


Här är jag och mina sysslingar Wilmer & Simon


Här är min stora kompis Linus.
Vi var hemma hos han och hans bror Hampus plus deras föräldrar
Marie och Gus och åt och drack gott! Mys!

Kram så länge!


Kommentarer

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi