Min första konsert

Igår hade jag och alla barnen i rytmikgruppen konsert i kyrkan.
Det var så himla roligt och mysigt.
Pappa, moster Karin, faster Therese, tant Sandra, Faffis Inger och farmor var mina största gruppies♥
Tyvärr var inte kameran på vår sida men ni kan föreställa er 20-30 bebisar och deras mammor eller pappor dansa runt i kyrkan och sjunga låtar som vi bara älskar.
Kul var de kan jag lova och efter fick alla vuxna fika och jag fick paket.
Ett par lurviga boots av farmor. Supersöta.
Inger hade köpt mamma mu skiva och en egen mamma mu mysis till mig och coolt te till mamma som ser ut som en spindel i koppen när man stoppar ner den.
Tack snälla söta ni för det och till alla som kom för att titta på mig.

Snart ska vi ha luciatåg........


Alla vagnar står uppradade utanför kyrkan

Min fanclub

Här kommer vi intågandes och sjungandes lilla tuffetåget


Kram så länge!


Kommentarer

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi