fortsättning

Här har jag kommit igång lite bättre...


Finklänningen från Grannie på...

Kalaspinglor: Elin som fyller tre och så stora syster Ida

Här kommer Steffe med tårtan!


Jag och pappa


Hela kalasgänget


Födelsedagsbarnet ska ju såklart blåsa ut ljusen på tårtan

Titta vilken fin tårta min kusin hade. Sån vill jag också ha när jag fyller år.

Vad gör min farmor?

Var ju såklart tvungen att ta med en bild på Faffi också♥

Här är min söta faster och hennes "stork" eller vad han sa...


Kram så länge



Kommentarer
Postat av: lillfaster

lilla hjärtat, ja hörde om din lilla tå!

hoppas den inte gör allt för ont <3

2009-06-30 @ 14:51:30
URL: http://beejbi.blogg.se/

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi