En dag vid poolen

Hej alla sötnosar!
Jag har spenderat hela dagen vid poolen. Mest i vagnen för det är så skön luft här. Havsluft.
Mammas barndomskompis Sofia var här också med sin man Robert och hans gulliga dotter Ida.
Hon badade i både hav och pool men för mig var de lite för kallt än så länge.
Poolen är nu uppe i 25 grader så mamma kanske vågar sig i snart.


Robert och Ida


Ser ut som pappa drar några sköna historier för Robert


Sofia som höll sig i solen


Här sover jag....


Här är min mormor och Ida som badar


Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: lillfaster

25 grader?!?!?! LYX!

Linnea! släng i mamma och pappa och skäll på dem för att de är såna badkrukor! hahah

2009-06-22 @ 18:42:31
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: lillfaster iiigen

haha nämen neeeej, de hade ja inte gått me på ändå!

men vi får träffas å pussas och kramas när ni kommer tillbaks till sthlm, ja har ma(aaaaaaaaaa)ssa tid över för de numera =D



hälsa bror/pappa att ja är stolt att han våga bada, vet vilken badkruka han är.... hihi

puss på er era fina tokstollar!

2009-06-22 @ 22:39:12
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Anna

vad roligt att få följa din blogg.. jätte roligt... hon är ju så himla sööööööööööööt. en riktigt blandning mellan er båda..

vilket HUS dina föräldrar har.. där skulle man må som en drottning.. kram kram

2009-06-23 @ 21:15:44

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi