På landet

Hej alla sötnosar!
Jag mamma och pappa åkte ut till landet i lördags och hälsade på farmor och alla andra godbitar som var där.
Idag har jag varit hos Faffi men mamma och pappa glömde ta kort.. Typiskt. Men det var mysigt i alla fall och länge sedan jag träffade honom. Nu kommer han och Inger till Gävle på tisdag så då kanske jag får gå på järnägsmuséet för första gången. Ska bli kul!


Jag och min kusin Elin




Farbror myser


Jag och pappa


Åsa solar




Jag och min kusin Ida




Massa Linnéa


Filmdags, vilket jag älskar♥


Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: lillfaster

hahaha va gulligt, Elin och Linnea ser lika långa ut!

Ser ut som du haft de mysigt gullungen min <3

kram på er allihop!

2009-07-26 @ 20:56:03
URL: http://beejbi.blogg.se/

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi