Kalasdags igen

Min finmormor och morbror fyller när resten av gänget är på Gotland och även pappa har ju fyllt år så det var storkalas på Skäret. Hela gänget var här och de fikade, åt tårta och hade "grillparty", själv fick jag potatis.
Tredje dagen med potatis så imorgon skulle jag få morötter i stället. tackar!



De flesta badade i poolen men jag doppade tårna och de fick vara bra så...=) Endast 24 grader, vilket är lite för kallt för mig. Mamma och pappa bokade en resa i vinter med jacuzzi så att även jag ska kunna bada.
Känns bra!



Imorgon kommer Gus Maria Linus och Hampus hit och badar och myser med oss hela dagen. Ska bli så himla trevligt.
Längtar!




Idag hälsades äntligen pappa till familjen av finmorfar. Som han har väntat...


Pappa och jag kvällsmyser.
Underbart!

Kram så länge!




Kommentarer
Postat av: lillfaster

åhhh lilla goa tjejen!!! <3

2009-07-19 @ 11:38:25
URL: http://beejbi.blogg.se/

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi