Min kompis Gustav

Idag har jag äntligen träffat min kompis Gustav igen.
Det hade hänt så mycket under sommaren.
Han hade blivit så stor och till och med fått två tänder.
Men än så länge är det bara jag som kan sitta.
Men snart så...=)




Vi hade i alla fall en helmysig dag med fika hos Gustav och Camilla och sedan promenad från dem i Fredhäll till Sumpan och lite sushi och såklart  även lite shopping.
Jag tror att jag fick en  hel del av min mamma.
Har inga kläder i storlekarna efter 68 så mamma får handla massor♥


Kram så länge!

Kommentarer

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi