Mitt kalas

TACK
min kusin Sebastian och dina föräldrar för att ni åkte ända från Gävle
min mormor som trotsade snöstorm och annan storm och körde
moster för hela helgen tillsammans, längtar redan efter fler
farmor och kenneth för den fina dammsugaren. Har redan börjat hjälpa till hemma
faster och andreas för att ni kom och grattade mig trots pendlingen mellan sthlm och uppsala
grannie som är så snygg och pigg trots att du nästan var äldst
mats annelie maja anna och sofia för att ni förgyller tillvaron med er goa familj
tant lina och tant sandra som är som extra mostrar för mig
bulten och cicci för att ni kunde komma, klänningen var underbar!
melker min godbit och dina goa föräldrar, hoppas att vi ses snart igen!
emma som kom med din mamma trots att de var så länge sedan vi sågs.

Tack alla för att ni kom och för de underbara presenterna!
Hoppas att vi ses snart igen och då kan leka massor!



Skickar över en kram till min andra underbara faster som inte kunde men gärna ville vara med idag samt till mina kompisar som var sjuka och inte kunde komma. KRAM!!!


Kommentarer

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi