Söndagsmys

Mamma och jag är kvar i Gävle så börjar vi sakna pappa lite väl mycket!
Men vi åker hem imorgon och då ska vi kramas.
Idag har vi varit på Skäret hela dagen först och bara myst i solen och sedan varit på kalas hos min morbror som fyller år på tisdag på min sex månaders dag.
Jag har fått massa presenter för att jag blir sex månader.
En supersöt klänning från min moster med tillhörande tights.
Från mina kusiner fick jag en underbar bitring och en hållare till min napp som de står Linnéa på♥

Nu är jag hemma hos min finmormor och finmorfar och vi ska sova över här, det är supermysigt och jag får så mycket uppmärksamhet.

Kram så länge!

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten sötnos hon är! Härligt leende! Liknar mormor Maritha! (som skvallrade om bloggen!) Kram till er från Mari och Samuel i Gävle

2009-09-17 @ 21:28:29
Postat av: christine

tack snälla. det är linneas faster som har gjort bloggen och det är jag glad för. så kul att ha allt samlat. hoppas att allt är bra med er också.

kram christine & co

2009-09-19 @ 20:01:25

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi