Semesterblogg

Ja då var hela familjen i Dalarna på lite semester. Vi bor i ett jättestort fint hus nästan i en kohage.
Det är så spännande här och händer saker hela tiden.
Jag börjar med att visa lite bilder.

Titta här har vi tjurarna några meter från vårat hus.
Man kan nästan se kor från varje fönster. Det är så himla häftigt tycker jag.


Här är jag och pappa, jag ligger i vagnen och myser medans vi går
på promenad genom Äppelbo. Så mysigt.

På tillbakavägen ville jag gosa lite med mamma så då satt jag i min babybjörn


Uthuset och hustomten


Andra uthuset.. Ser nu att jag inte fick med själva huset men jag får fixa det.

Detta är köket

Avslutar med en bild på mig och pappa.
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: lillfaster

hahah den sista bilden på 2 söta korvar är helt underbar! <3

ser ut som ni har det riktigt mysigt och skönt =D

2009-06-30 @ 23:05:07
URL: http://beejbi.blogg.se/

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi