Midsommar

Hej alla vänner!
Nu är de midsommar och jag har såklart både den rätta klänningen och kransen.
Är hos mormor och morfar på Skäret.
Supermysigt och snart nalkas det en fantastisk lunch för alla matvrak.
Jag får nöja mig med rester eller vad man kan kalla det...=)


Jag och min finmormor

Min älskade pappa

All god mat


Moster Maria

Morbror Richard och hans fru Elsa och så lilla Sebastian i magen


Morfar och mormor




Min fina krans som kusin Emma gjort


På väg till midsommarstången


Dansen

Mormor...

Elsa står och njuter nere vid vattnet

Morbror och Elsa tittar på kvällssolen och kanske en och en annan fågel

Morfar grillar

Lugnet före stormen

Och såklart pappa som "hjälper" Lasse

Min kusin Maja som ville skåla hela tiden...=)

Och så coola kusin Emma

Lilla jag

Min mamma som provar fiskelyckan lite







Kram så länge

Kommentarer
Postat av: lillfaster

jisses vilken fin klänning du lilla fina hade på dig igår! ojojoj faster blev riktigt avis =)

Är rätt avis på miljön du är i också kan jag erkänna... hahah

2009-06-20 @ 21:40:30
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vilken uuunderbar midsommar du, Mamma Och Pappa verkar ha haft.Du var ( Och är ) Verkligen så söt.

Och visst är jag avundsjuk på miljön , vilket ställe!!

Va rädd om dig tjejen och krama Mamma Och Pappa så mycket.

Kramar Mammas gamle vän o Pappas gamla Kollega;-)

2009-06-23 @ 22:39:45

Skriv ett meddelande till mig här!
Vill du leka lite med din text kan du göra det genom olika kommandon:

fetstil -> *din text*
understruket -> _din text_


Ditt fina namn:

Din mail: (publiceras ej)

Din bloggadress eller hemsida:

Ordet är nu endast ditt:

Trackback
RSS 2.0

©2008 Beejbi